czwartek, 21 maja 2015

Informacja + zwiastun!

Chciałabym gorąco przeprosić Was wszystkich za to, że w tym tygodniu nie ukaże się nowy rozdział... :(( Wiedzcie, ową wiadomość ogłaszam z bolącym sercem! Cały luty, marzec oraz kwiecień, kolosalnie mówiąc "bimbałam sobie", więc narobiło mi się mnóstwo zaległości w szkole. Nadrabiam je, ale dopiero przez weekend będę mogła pisać. :( Pozostało mi stworzenie sceny walki, więc potrzebuję do tego skupić komórki mózgowe odpowiadające za wyobraźnie. :D Myślę, że na poniedziałek się wyrobię, a jeżeli nie, śmiało możecie mnie zabić! :D
Dziękuję Wam przeogromnie za wszystkie komentarze, naprawdę mnie motywują! :) Postaram się też na wszystkie odpowiedzieć i odwiedzić Was jak najszybciej!
Co do drugiego opowiadania, niestety, do czerwca jestem zmuszona go zawiesić. Nie mam kompletnie czasu, porwałam się chyba z motyką na słońce. Wybaczcie mi!
Wciąż czekam na ostateczny szablon, nie wiem jeszcze ile ma potrwać jego tworzenie, mam nadzieję, iż niebawem "ujrzy światło dzienne". :D Poszukuję również bety, zdaję sobie sprawę, że poprzednim notką przydałyby się gruntowne poprawki, robię co w mojej mocy, jednak to wciąż za mało. :( Sama nie dam sobie rady.
Na otarcie łez prezentuję Wam, zwiastun "Pocałunku pirata". Co prawda zawiera jedną literówkę, oddałam go do poprawy, lecz nie mogłam się powstrzymać! :D Dziękuję za niego przeogromnie Pauline I jak się podoba? ;)
Dobrze, koniec zanudzania! Obiecuję wziąć się w garść i już nigdy więcej Was nie zaniedbać! :)) :**
Pozdrawiam wszystkich i ściskam z całych sił!!! :)) <3



19 komentarzy:

  1. Hej, mam nadzieję, że jak najszybciej zaległości w szkole i będziesz mogła więcej pisać. Mam nadzieję, że się wyrobisz do poniedziałku, bo się nie mogę doczekać kolejnego rozdziału. Jak nie to zabiję cię...wiem! Widelcem xd Będę miała go przy sobie i jak nie będzie to przyjdę do ciebie i zakłuję cię nim, jak tylko dowiem się gdzie mieszkasz.
    Co do zwiastuna to jest CUDOWNY!!! Podoba mi się i muzyka, i słowa. Tylko na koniec ta reklama zepsuła ten klimat, który stworzyła muzyka, ale rozumiem, że wykonawca chciał się zareklamować i napisać kto to zrobił. O jej, tak dużo napisałam, że aż się sobie dziwię, bo zazwyczaj piszę krótkie komentarze.
    Szkoda, że drugie opowiadanie zawieszasz, ale cieszę się, że na krótko, bo się nie mogę doczekać kolejnego rozdziału.
    U mnie już kolejny rozdział, wpadniesz?
    http://37igrzyskasmierci.blox.pl
    Pozdrawiam i życzę morza weny.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! :))
      Cóż, musisz trzymać za mnie kciuki, postaram się zrobić co w mojej mocy! :)) ^^ haha, w internetach łatwo kogoś namierzyć, to ja lepiej spinam tyłek! Widelcem musi boleć. :D
      Dziękuję za miłe słowa, choć to zasługa Pauline. :)) *.* Fakt, trzeba się jakoś reklamować... :)
      Dziękuję też za wyrozumiałość, nie da się wszystkiego pogodzić. :((
      Odwiedzę Cię z wielką chęcią, gdy tylko wygospodaruję odrobinkę czasu! :))
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  2. Co do ciebie wchodzę, to inny szablon. Ale dzięki temu wiem, że go nie porzuciłaś XD. Mi się najbardziej podobał ten granatowy. Tak tajemniczy.
    Nie wychwyciłam literówki w zwiastunie, ale no... nie wiem, nie za bardzo mi się podobał. W sensie koncepcja dobra, na czarno-biało to zrobić, ale... kurczę, nie w moim guście, zwłaszcza jak niektóre zdjęcia były rozmazane. Wiem, że bym tak nie umiała, lecz musiałam wyrazić swoją opinię. Mam nadzieję, że nie będzie ci przykro.
    Z niecierpliwością czekam na następny rozdział
    Okej

    OdpowiedzUsuń
  3. pojawi się dzisiaj nowy rozdzialik ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z widelcem xd. To będzie nowy rozdział dzisiaj czy nie? Od przyjścia ze szkoły co jakieś 15-20min wchodzę na tego bloga. Zlituj się i wstaw dzisiaj, proszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Łączę się w twym bólu, kamracie! Znam to doskonale. Ale! Jeśli myślisz, że nie targnę się na ciebie z butelką, to grubo się mylisz! :D
    Podoba mi się ten szablon, chyba najbardziej kursor. ;)
    Pozdrawiam i przyłączam się do grona oczekujących na rozdział z bronią w ręku. ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. oj panienko ileż możemy czekać? mam nadzieje że rozdział pojawi sie jeszcze w ten weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam oczywiście <33333

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej!
    Chciałam cię zaprosić na nową ocenialnię - Jagodowa Recenzownia!

    Jeśli chcesz szczerą ocenę dotyczącą twojego opowiadania - zgłoś się x

    ILY x

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam!
    Z ogromną radością informuje, że twój blog został wybrany do głosowania na bloga miesiąca: Lipiec! Głosowanie trwa do
    30.06.2015 r., serdecznie gratulujemy i zapraszamy do oddania głosu!
    http://nasz-spis-opowiadan.blogspot.com/
    Pozdrawiam!
    Olivia Winslow

    OdpowiedzUsuń
  10. zapomniałaś już o nas? tęsknimy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Nadal czekam... kiedy rozdział?!
    Już szukam gdzie mieszkasz i niedługo przyjdę do ciebie i zmuszę do wstawienia rozdziału xd

    OdpowiedzUsuń
  12. - Odbiór...szszszszsz...Odbiór...Słyszysz mnie?...Odbiór...
    Zrezygnowana odkłada radio.
    - Panowie, mam złe wieści.
    Po sali przechodzi szmer przerażenia.
    - Niestety, ale blogerka...
    Nastaje pełna napięcia cisza.
    - ...zaginęła w akcji.

    OdpowiedzUsuń
  13. zapraszam na rozdział 17!!!!
    http://jacksparrow-inlove.blogspot.com/2015/07/rozdzia-17.html

    OdpowiedzUsuń
  14. GDZIE JESTEŚ :((((((

    OdpowiedzUsuń
  15. zatrzymała mnie tutaj muzyka :D genialny blog!
    -Mefistofiel

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy next!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
    Halooooo?!?!?!?!?! Jesteś tam?!?!?!?!?!?!?!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć :)
    Planuję reaktywować dział ocen Katalogu Euforia. Czy wciąż jesteś zainteresowana oceną? Jeśli tak, wolałabyś standardową, czy niestandardową? Na razie jestem jedyną oceniającą, więc najprawdopodobniej czas oczekiwania na ocenę mocno się wydłuży.
    Pozdrawiam,
    Nother

    OdpowiedzUsuń

Czytasz=komentujesz! Napisanie kilku słów nie zajmie Ci mnóstwa czasu, a na mnie przeleje morze motywacji!!! :))

Miusic: Klaus Badelt, Hans Zimer, Various Artists